Saturday, January 24, 2009

CHERRY DAN TAG DI HARI SABTU.

Assalamualaikum.

Hari ini Sabtu.
Bosan aja.
Tak kluar jalan-jalan.
Oleh itu tengok gambar-gambar lama.
Sekali terjumpa ini gamba.

Ceri oh ceri!

Lama suda tak makan ceri ni.
Last mama beli tahun lepas.
Kat KL Sentral.
Ada kedai buah di hujung pintu.
Semua fresh oh!
Tetiba teringin nak makan pulak.
Mahu mahu!!!
^.^Y


Dan saya di tag oleh Yatie.
Ini tag nya.

Tujuh fakta tentang budak bernama imah atau jiji!

1. Putih atau ungu?
Feveret kaler ialah ungu.
Tapi barang banyak putih.

2. Hip-hop atau Rock?
Lebih suka musik rock atau memekakakkan telinga.
Jangan tanya kenapa.
Hanya suke!

3. 'Nsync atau BSB?
Saye peminat setia Nsync.
Mereka hebat menari.
Wow! suke suke!!

4. Cokolat atau vanilla?
Vanilla.
Sebab kalau makan coklat pada waktu salah nanti pening kepala.
Tapi suke cokolat juge!

5. Menari atau menyanyi?
Dua-dua tak reti.
Kalau pegi karoke lebih suke tgk mereka menyanyi.
Suara tk sedap dan badan pula kaku tak reti menari.

6. Movie atau Musik?
Saya lebih suka layan musik.
Bole dengar bila-bila masa.
Sebelum tidur, perkara wajib ialah mendengar lagu kesukaan.

7. Pelik atau psycho?
Ada kata saya pelik.
Apa yg saya dengar tak sama dengan orang lain.
Apa yg saya tengok juga tak sama ngan mereka.
Kamen Rider ialah hero kesukaan saya.
Air kesukaan seperti jasmine tea juga tak disukai mereka.
Ada kata saya psycho.
Pernah melakukan sesuatu seperti menzalimi diri sendiri tetapi berasa puas terhadap itu.
Tetapi itu dulu.
Saya hanya manusia yg tidak perfect dan sedang cuba ntuk mengubah ke arah lebih baik.

Kakak saya selalu pesan,

"love urself, dont hurt urself"

Baiklah kakak.
adik sayang kakak.
wakakaka.
geli plk ckp camtu.

*soalan di atas adalah hak cipta sendiri.
Kerana tag ini tidak menyertakan soalan hanya perlu menulis tujuh fakta tentang diri ini.
Hanya menulis apa yg terlintas di dalam otak ini.

0 comment(s).:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com