Monday, January 5, 2009

NEW YEAR 2009!

Assalamualaikum.

Hope it's not too late to wish all Hepi New Year both 1430H and 2009!
New year? New resolution? Oh yeah!

Genap 3 bulan tk letak ape ape entry.
Da abis exam utk sem lps. Tekanan ngan FYP sem lps.

Now doing my intership at Abtel Multimedia.
Nvr heard of that company, arent u? Ya! daku juge tak prnh dgr.
A company that in charge of designing and implementing WiFi, and their current projects are to setup WiFi for MPN and MPS. Agak ok dpt menimba ilmu tentang WiFi dan IP subnet segala yang suda dilupakan sejak 2 tahun lalu. Grr..
Tinggal sebulan lagi sebelum habiskan intern dan masuk balik kelas utk final sem dan juga final year saya! dan sekali lagi akan bergelut dgn FYP yg masih tidak bergerak sejak ditinggalkan cuti yg lalu. Ya, saya akan buat!! itu azam baru! utk menjadi lebih rajin dan berwawasan tinggi.
SV kate saya seorang yg takut mencuba sesuatu yg baru. takut melakukan kesilapan. Ya eh?
Tidak! tahun ini akan cube utk berubah dr sudut itu juge.

DAN
tidak akan buang duit tak tentu hala.
Main game HS5 yang melalaikan itu telah membuat daku berbelanja labih dari RM100.
Grr.. tiada siapa yg tahu kecuali kakak ku yang juge telah terjerumus dalam game ini >?<

DAN
menjadi seorang yg lebih ikhlas dlm membuat sesuatu. jangan nk muncung mulut bila disuruh buat itu ini. Keke..

DAN
meninggalkan amalan yg buruk. membuat perkara baik.
menjadi anak solehah dan rakan yg memahami rakan nya.
kalau rakan tak memahami daku tak apa je.
sbbnye daku ini mmg selalu dalam dunia nya sendiri.

Oh!
gado ngan kakak ari tu.
sgt teruk! tak biasa utk saya bergado ngan kakak yg bole dikatakan rapat.
kerana terasa dgn ayatnya, oleh itu tak bole maafkannya lagi.
Grr.. so what?! sebut perkataan maaf baru saya menjadi seperti dulu!!

Apa lagi?
Nak cari kasut tak jumpe jumpe. Paksa wawa dan juju teman cari kasut ritu.
Da jumpe tapi takde saiz. itu perkara biasa bile terlebih excited dgn sesuatu lagi lagi kasut.
bile sgt suke mesti takde saiz. lantak! cari lagi! usaha tanggak kejayaan oh!

Saya nk berubah!
Saya nk berubah!
menjadi yg lebih baik!
memikir ke arah lebih positif!

oh! lagi sekali.

CINTA HATI?!!
tolak tepi dulu. kalau ada ada la.
mama asik tanye. biarkan saja!

saya sayang keluarga saya. dan juga rakan saya!!
Muack!

0 comment(s).:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com