Monday, June 1, 2009

Tak boleh lagi teruk ke?

"This is John Connor. If you are listening to this, u are part of the Resistance"

Isnin lepas menonton muvi ni bersama juju.
Sementara tggu mali abiskan talk nye ngan ytm.
Mcm tgk cite hantu pun ada terkejut dalam cita nih.
Tapi scary gak lah.

Jalan cite ok ah.
Mmg tggu lama cite nk kuar.
Tapi... hurm boleh la.
Ini lah jadinya bila expect terlebih tp hasilnya "ok" je.
Hoh!

Tapi jalan cite terbaek ah.
Ngan graphic die sume.

Juju kata nk wat cani.
"This is John Juju Connor. If you are listening to this, you are part of the Resistance Capacitance"

Inilah akibatnya kalau jd budak engineering terlebih pandai.
Haha.

Anyhow..
Haa, ni baru nak masuk ngan tajuk post.
Tak boleh lagi teruk ke?

Siapa ada baca pancaindera last week?
Kalau tak baca sini ada link.
Dengan bertajukkan kan Anak Zina Hero Hollywood

Agak-agak kalau aku komen kene panggil ngan ISA tak?
Korang baca, korang buat penilaian sendiri.
Hanya nk kata, artikel ni bole menimbulkan spekulasi dlm isu-isu sesuatu.
Mungkin bg stgh org apa yg di tulis btol.
Tapi kalau aku bole anggap negatif, ramai lagi yang boleh berpk sama mcm aku.

Satu perkataan: Ekstrimis

Mungkin sebab aku suke cite ni.
So tak puas hati nape Encik penulis melabelkan cita ni.
Encik penulis ialah Pensyarah Kanan jabatan Pengajian Islam, Fakulti Sains, Sosial dan Kemanusiaan di UPSI.

Jadi apa mlsh aku sbnrnya?
Apa aku nk smpikan sbnrnya?

Aku hanya nk korang baca artikel tu dan bg pendapat.
Mari bertukar pendapat di kala aku bosan di rumah dan bosan nak men game.
Hehe.

Oh!
nk tgk wolverine.
tak tertgk lagik!

0 comment(s).:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com