Friday, July 31, 2009

Tagged oh tagged!

Entri kali ini di-tagged oleh yayang!
Jgn lupe bawak hadiah dtg konvo nanti ya.
:p

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
- ngadap pc.

2. 2 jam yang lalu?
- tergolek atas katil mendilit sms. inbox full.

3. Minggu lepas?
- berjalan-jalan di ts bersama kak ikin dan arina.
tgk skrip 7707 yg muvinya cam kentot.
tak pyh tgk lgsg pun tkpe!
dan mkn johnny steamboat!
enak!

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
-Bitter Heart by Zee Avi
-Live like u're dying by Lenka
-Another you by Cromok

5. 3 binatang yang anda tak suka?
-lipas
-serangga
-cacing (geli mat!)

6. 5 fakta tentang anda?
- 12 nov 1986
- akan konvo sabtu dpn
- hati dah kna curik.
- ske looping lagu yg sama.
- pemalas!

7. Tahun depan mungkin anda?
-da pandai memandu kereta!
hahaha.

8. Saya tak reti sangat…
- nk main masak masak neh.

9. Saya pandai …
- mengemas rumah dgn hebatnya!

10. Kawan saya…
- adalah sengal sengal belaka. rindu mereka!!

11. Saya ada…
- anak buah yg sorg tu gila ultraman, yg sorg tu gila kungfu panda, yg gorg lg gila mickey mouse club house.

12. Saya seorang…
- diri di dalam bilik skang ini.

13. Adik saya…
- suke lari dari rumah. (tipu gila!)

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
- looping lagu yg sama dan tgk cita kegemaran berulang kali.
- mengadap pc wlaupun tk buat apa sgt pon.
- baca sms dr die wlaupun dr thn lps punya. ho ho ho.

15. Bilakah pertama kali bercinta?
- skolah. monyet tk monyet. tp syg tu ade gak.
*ecewah!

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
- ntah. aku tau la pulak pemikiran org lain kan.

17. Saya rindu…
- masa kat mmu dulu. hurm. :(

18. Saya tak sabar…
- nk keje dan ada byk duit!

19. 5 laman yang anda slalu layari?
- Facebook
- Gmail
- Blogger
- Myspace
- Forum Hs5

20. Anda mahu tag?
-noone.

Bye-bye.

0 comment(s).:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com