Wednesday, August 10, 2011

...

Dah lama rasanya tak rasa dipeluk oleh mama
Dah lama rasanya tak menangis depan mama

Imah syg mama..
I truly do..

Cuma bila membesar, rasa tu tetap ada..
Tapi perlakuan tu mcm dah tak ada..

:'(
Tak tahu utk ke berapa kali.
Tak tahu sebab mengapa..
Tapi aku tetap :'(

Bila da jadi tunangan orang,
Mengharapkan diri ini lebih kuat.
Mengharapkan diri ini lebih mengutamakan orang tersayang
Mengharapkan diri ini menghormati orang lain
Mengharapkan diri ini tidak bercakap kasar
Mengharapkan diri ini tak membuat muka bila diminta tolong
Mengharapkan diri ini bersikap lebih matang

Dah 2 bulan, 2 minggu, 6 hari menjadi tunangan orang.
Apakah aku masih aku yg dulu?
Atau aku da berubah?
Berubah menjadi yg lebih baik?
Atau sebaliknya.

Ya Allah,
Tenangkan lah jiwa hamba-Mu ini.
Permudahkan lah segala urusan kami.

Aku ingin berubah..
Untuk menjadi lebih baik..
untuk diri ku, untuk bakal suami ku, untuk keluarga ku.

0 comment(s).:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com